Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
7.30 - 15.30, pokój nr 18, tel 818562732,
Do zadań referatu należy:
przygotowanie projektu budżetu gminy,
wykonywanie budżetu, prowadzenie analiz dochodów i wydatków gminy,
kontrola gospodarki finansowej jednostek budżetowych, jednostek pomocniczych (sołectw) i innych jednostek organizacyjnych gminy,
prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych gminy,
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych gminy,
obsługa finansowo księgowa wydatków budżetu gminy,
sporządzanie sprawozdawczości z realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
naliczanie i pobór podatków i opłat lokalnych (w tym umorzenie, odraczanie terminu płatności podatków i opłat lokalnych),
wydawanie zaświadczeń i poświadczeń o staniem majątkowym, zaświadczeń uprawniających do otrzymywania bonów paliwowych,
prowadzenie kontroli w zakresie powszechności opodatkowania,
prowadzenie spraw związanych z egzekucją zaległości podatkowych oraz należności budżetowych gminy,
opracowywanie i wykonywanie innych zadań dotyczących gospodarki finansowej gminy wynikających z przepisów prawa i uchwał Rady Gminy.
7.30-15.30, pokój nr 18, tel. (81) 8562012